Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): I pad 2 niet geleverd

Anoniem

op 6-12-2012 een I pad 2 16 gb besteld, ordernr: #009072.
Nog steeds niets vernomen. Er wordt niet gereageerd op mijn mail van 10-12-2012. Graag reactie wanneer de Ipad geleverd wordt anders dan annuleer ik mijn bestelling.
Tycho Malmberg
Argusvlinder 2
Bilthoven

zsm leveren anders geld terug!
Op 14 december gebeld en callcenter aan de lijn gekregen. Ze heeft iets genoteerd, maar ik vertrouw er niet op dat het goedkomt. Ik annuleer hierbij mijn bestelling.
Tycho
Lees zojuist een mail dat mijn bestelling op dinsdag wordt verzonden en op woensdag 19 of donderdag 20 december zou worden bezorgd. Ben benieuwd.
Gisteren is de Ipad geleverd. Ik had eigenlijk liever mijn geld terug gehad want de aftersales zal wel belabberd zijn en als er dan wat mis is moet ik weer lang wachten.

Playmasters.co (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Anoniem
    Ik heb voordat de bestelling werd geleverd nog gepoogd de bestelling te annuleren maar dit is blijkbaar niet doorgekomen. Nu maar hopen dat mijn product (Ipad 2) het heel lang blijft doen. Ik koop in ieder geval nooit meer bij Playmasters.co

Anoniem

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?