Opgelost door Playmasters.co (bestaat niet meer): ik wil mijn geld terug!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 8384
Gebruiker
Anoniem
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Uw bericht: Geachte Playmaster, Graag wenste ik Order: #006960 geplaatst op 2012-07-01 17:13:14 Betaling: iDEAL te ANULLEREN betreft: Samsung Galaxy Tab 2 10.1 3G 16GB Zwart de reden hiervoor is: duurt te lang voor ik de goederen ontvang, heb ook geen vertrouwen in deze bestelling. Ook de helpdesk kan me niet meer vertellen, dan alleen dat ze me emailtje gaan sturen....wat ook niet gebeurd altijd! ik heb nu in totaal 21 emails gestuurd, en ongeveer 11telefoontjes gedaan......en nog steeds niets. ik vraag me af hoe ik €419 terug kan krijgen? ik voeg mijn gegevens hierbij. en hopen op een goed afwikkeling van deze zaak. Lucien Fratello Hogeweidseweg 25 4001GJ, Tiel Rekeningnummer: wel bij u bekend! Fratello's Project

De oplossing

geld terug, en ik wacht geen week meer! als ik niets hoor dien ik vrijdag klacht in wegens oplichting. ik wacht nu bijna een maand!!!

4 reacties

  1. Auteur
    Anoniem
    Datum
    net gebeld.....krijg weer een e-mailtje....tuurlijk!
  2. Auteur
    Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Datum
    Geachte heer Fratello,De betaling is inmiddels aan u gecrediteerd.Met vriendelijke groet,
    Anniek
    Playmasters.co - Helpdesk
  3. Auteur
    Anoniem
    Datum
    ik wil eerst zien dat het op mijn bankrekening staat dan ben ik bereid dit af te handelen. ik heb verschillende mensen op deze site gezien die nog steeds hun geld niet hebben ik kijk morgen wel of jullie je aan je woord kunnen houden het is zo zonden om zo negatief in beeld te staan desondanks jullie een heleboel leuke produkten hebben......dan heb je goud in handen en je ben niet eens in staat om het op een goede manier te brengen....echt jammer...
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    ik kijk net en het staat terug op mijn bankrekening.......ongelooflijk na al dit gebeuren voor dit krijg jullie een 10......voor jullie service -10 sorry echt nogmaals heel erg jammer! ik hoop dat jullie iets hier van leren.
    met vriendelijke groet
    Lucien Fratello

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen