Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Ipad2 besteld niet geleverd

Ancella Knopper

Ik heb donderdag 25 oktober jl. een Ipad 2 besteld via de site (en helaas) betaald. Na een aantal dagen stond de status van de bestelling nog steeds op " betaling ontvangen". Toen pas gegoogled op deze naam en alle verontrustende berichten gelezen. Hierop via contactformulier, email en telefoonnummer van de klantenservice getracht helderheid te krijgen maar tevergeefs. Men reageert helemaal niet. Ik heb de Ipas besteld voor mijn zoontje van 11 van zijn verjaardagsgeld en wil heel graag dat de Ipad alsnog geleverd wordt en anders wil ik graag mijn/zijn geld retour.

Snelle levering of geld retour

Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Bestelling zal deze week worden verzonden. Onze excuses voor de vertraging.
    Ancella Knopper
    de reactie van Playmasters is van 19 november en zegt deze week zal de bestelling worden verzonden. Het is nu 28 november en ik heb nog niets ontvangen. Zelfs de orderstatus staat nog steeds op "betaling ontvangen". Dus is er ook niets onderweg. Ondertussen reageren zij helemaal niet op telefoontjes (iedere dag) of mailtjes (om de dag).

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?