Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Ipad2 besteld niet geleverd

Klachtnummer
# 14786
Gebruiker
Ancella Knopper
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb donderdag 25 oktober jl. een Ipad 2 besteld via de site (en helaas) betaald. Na een aantal dagen stond de status van de bestelling nog steeds op " betaling ontvangen". Toen pas gegoogled op deze naam en alle verontrustende berichten gelezen. Hierop via contactformulier, email en telefoonnummer van de klantenservice getracht helderheid te krijgen maar tevergeefs. Men reageert helemaal niet. Ik heb de Ipas besteld voor mijn zoontje van 11 van zijn verjaardagsgeld en wil heel graag dat de Ipad alsnog geleverd wordt en anders wil ik graag mijn/zijn geld retour.

Gewenste oplossing

Snelle levering of geld retour

2 reacties

  1. Auteur
    Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Datum
    Bestelling zal deze week worden verzonden. Onze excuses voor de vertraging.
  2. Auteur
    Ancella Knopper
    Datum
    de reactie van Playmasters is van 19 november en zegt deze week zal de bestelling worden verzonden. Het is nu 28 november en ik heb nog niets ontvangen. Zelfs de orderstatus staat nog steeds op "betaling ontvangen". Dus is er ook niets onderweg. Ondertussen reageren zij helemaal niet op telefoontjes (iedere dag) of mailtjes (om de dag).

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen