Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Krijg geen geld terug

Klachtnummer
# 10250
Gebruiker
Vincent van den Dikkenberg
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een product gekocht bij playmaster.co 3 weken gewacht en ik kreeg helemaal niks.
na 2 keer bellen en verschillende mailtjes, zou ik me geld terug krijgen maar ik heb heb nog steeds niks terug gekregen. al staat er wel als stats terugebetaling mijn order nummer is #007182

1 reactie

  1. Auteur
    Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Datum
    Beste klant,We hebben dit even nagekeken daar deze bestelling al de status terugbetaling had gekregen. Na een check van onze administratie blijkt dit nog niet goed verwerkt te zijn en hebben wij dit zojuist direct in orde gemaakt.Het geld zou uiterlijk morgen op uw rekening bijgeschreven moeten zijn.Onze excuses voor de situatie.Met vriendelijke groet,
    Anniek
    Playmasters.co - Helpdesk

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen