Opgelost door Playmasters.co (bestaat niet meer): leveren niet, zijn niet bereikbaar, reageren niet op mail en meldingen via klachten service

Martin Helleman

Ik heb op 9 oktober een Samsung galaxy hoge 2 gekocht (order: #008431) via de website van playmasters.co. op de site stond dat het product op voorraad was en een levertijd heeft van 1-5 dagen. Op 12 oktober heb ik nog contact gehad met de Helpdesk kreeg ik de zelfde dag nog een mail met daarin de boodschap dat het toestel a.s. dinsdag verzonden wordt en dat ik hem dan 1-2 dagen later door Postnl bezorgt krijgt. Na weer een week gewacht te hebben weer gebeld en de mededeling gekregen van de medewerkster dat ze een mail stuurd naar playmasters en dat ik daar over binnen 48 uur of per mail of telefonisch een reactie op zal krijgen. Heb ik na nog zo'n 7 zelfde telefoontjes geen reactie gekregen van playmasters. Vandaag heb opnieuw gebeld en doorgegeven dat ik van de koop afziet. Heb ook via info@playmasters.co het zelfde bericht door gegeven. Ik hoop dat ik morgen een reactie krijgt van playmasters anders zie ik me genoodzaakt andere stappen te ondernemen.

Ik wil een snelle levering of mijn aankoopbedrag terug

Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Bestelling wordt a.s. maandag / dinsdag verzonden. Onze excuses voor de vertraging van de verzending.
    Martin Helleman
    Ben blij dat ik nu een reactie heb gekregen en hoop echt dat u zich aan het voorstel houd. Ik denk dat u in het vervolg beter direct kan reageren op de berichten die via de klanten service verstuurd worden. Dan krijg ik als klant in ieder geval het gevoel dat u er mee bezig bent ook al zou u door welke rede dan ook niet aan de verwachte levertijd kan voldoen. Schep duidelijkheid. Ik ben blij dat we deze kwestie hebben kunnen oplossen zonder dat ik andere stappen moest nemen.

Martin Helleman

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?