Opgelost door Playmasters.co (bestaat niet meer): Levering duurt te lang, geen gehoor bij mail of telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 14878
Gebruiker
Bart Joosten
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb 3,5 week geleden een bestelling gedaan bij Playmasters. Daarna helaas helemaal niets meer gehoord (0,0). Meerdere mails verstuurd en gebeld naar een helpdesk die niet opneemt. Het wachten duurt mij inmiddels te lang en gezien het aantal klachten verwacht ik geen levering meer.

Probleem is opgelost wanneer het product geleverd wordt. (Inmiddels via mail aangegeven de bestelling maar te annuleren)

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Datum
    Beste klant,Als u ons per e-mail: info@playmasters.nl kunt laten weten of wij de bestelling nog uit moeten leveren of niet dan kunnen wij dat zo snel mogelijk voor u in orde maken.Met vriendelijke groet,
    Anniek
    Playmasters - Klantenservice
  2. Auteur
    Bart Joosten
    Datum
    Ik heb een mail gestuurd, maar nog geen reactie of orderstatus verandering vernomen.
  3. Auteur
    Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  4. Auteur
    Bart Joosten
    Datum
    Anniek,
    Ik ga er van uit dat de bestelling op korte termijn alsnog geleverd gaat worden. Alvast bedankt voor de reactie.
    Bart

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bart Joosten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen