Opgelost door Playmasters.co (bestaat niet meer): Levering duurt te lang, geen gehoor bij mail of telefoon

Bart Joosten

Ik heb 3,5 week geleden een bestelling gedaan bij Playmasters. Daarna helaas helemaal niets meer gehoord (0,0). Meerdere mails verstuurd en gebeld naar een helpdesk die niet opneemt. Het wachten duurt mij inmiddels te lang en gezien het aantal klachten verwacht ik geen levering meer.

Probleem is opgelost wanneer het product geleverd wordt. (Inmiddels via mail aangegeven de bestelling maar te annuleren)

Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Beste klant,Als u ons per e-mail: info@playmasters.nl kunt laten weten of wij de bestelling nog uit moeten leveren of niet dan kunnen wij dat zo snel mogelijk voor u in orde maken.Met vriendelijke groet,
    Anniek
    Playmasters - Klantenservice
    Bart Joosten
    Ik heb een mail gestuurd, maar nog geen reactie of orderstatus verandering vernomen.
    Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
    Anniek,
    Ik ga er van uit dat de bestelling op korte termijn alsnog geleverd gaat worden. Alvast bedankt voor de reactie.
    Bart

Bart Joosten

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?