Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): levering SApple iPad blijft uit, geen communicatie

Klachtnummer
# 22188
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Betreft: ordernummer 009610
datum: 24.01.2013
artikel: Apple iPad Retina (4e generatie) 16GB Wifi - Wit
Op 24-01-2013 heb ik bij uw bedrijf de bovengenoemde bestelling gedaan: Betaling is via Ideal-ING geaccepteerd op dezelfde dag: €. 444,-.
Levertijd zoals aangegeven: 5 werkdagen + enkele dagen extra als het tegenzit.
Het bestelde was volledig op voorraad volgens uw website.
Ik heb op 1 februari telefonisch geinformeerd naar de voortgang.
Zou daarover een email terug krijgen. Is niet gebeurd.
Vervolgens 2 emails gestuurd, geen reactie.
Als u niet binnen 2 dagen kunt leveren (vóór 24.02.2013 - dan zijn 30 dagen verlopen), annuleer ik hierbij mijn bestelling. Wilt u in dat geval per direct het betaalde bedrag terugstorten?
Met vriendelijke groet,


De oplossing

* wat ik wil: levering binnen 2 dagen
* als u dit niet kunt, annuleer ik mijn bestelling
* wilt u in dat geval per direct het betaalde bedrag terugstorten?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Playmasters.co (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen