Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Niet geleverde spullen en geen reactie op email / telefoon

Klachtnummer
# 19732
Gebruiker
Leo Verburg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 3-1-2012 hebben we een ipod besteld en betaald. We kregen een email dat de betaling geaccepteerd was, het bijbehorende ordernr. is 009357. De website gaf aan dat het product op voorraad was en dat er een levertijd zou zijn van 1-3 werkdagen. Op 14-1 heb ik een email gestuurd naar de klantenservice van Playmasters. De dag daarna heb ik via google het telefoonnummer gevonden en contact opgenomen. Ik moest de dame mijn email adres geven en zij zou de klacht doorgeven aan Playmasters. De volgende dag nog geen reactie. Niet op de email en ook niet op het telefoontje. Nog maar eens gebeld en weer mijn email adres gegeven. Nog steeds geen reactie.

De oplossing

Aangezien het een cadeau voor mijn zoon was, is het nu te laat. De voor mij beste oplossing is de bestelling annuleren en mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Playmasters.co (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Leo Verburg
    Datum
    De besteldatum moet 3-1-2013 zijn !

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen