Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Niet leveren iPod touch

Klachtnummer
# 21646
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 10 januari 2013 hebben wij een iPod besteld en betaald bij Playmasters. Wij hebben tot op heden geen iPod ontvangen (ook niet na herhaalde verzoeken) en op ons verzoek om het aankoopbedrag terug te storten binnen 10 dagen hebben wij ook niets vernomen en geen geld terug gekregen (194 euro).

De oplossing

Wij willen graag het volledige aankoopbedrag teruggestort hebben op onze rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Playmasters.co (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen