Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Niet leveren product en niet reageren op e-mails

Klachtnummer
# 15605
Gebruiker
Donna de Jong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 3 november een product besteld en betaalddie op voorraad was . Later een mail dat het niet op voorrad was. Op 7 november een mail gestuurd wanneer de verwachte levering was. Een standaard mail teruggekregen dat bestelling in behandeling is. 15 november gebeld met klantenservice. Dat blijkt een call center te zijn die alleen boodschappen doorgeeft. Ik zou binnen 2 dagen worden teruggebeld. Vervolgens heb ik op reviews gegoogled en schrok van de negatieve berichten. Teruggebeld en aangegeven dat ik aangifte bij de politie ging doen en een mail gestuurd. Hele snelle reactie terug gehad. Ze gaan geld terugstorten. Eerst zien en dan geloven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Playmasters.co (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen