Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Niet leveren van besteld en betaald product (IPAD)

Klachtnummer
# 13287
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 19 september jongstleden heb ik een Apple Ipad WiFi 32 Gb Zwart besteld bij de site van Playmaster.co Volgens de gegevens op de site was de Ipad ook op voorraad. De Ipad is op dat moment ook direct voldaan. Inmiddels is het 11 oktober en is de Ipad nog steeds niet afgeleverd. Meerdere malen gebeld met de klantenservice, de klantenservice staat je vriendelijk en vol begrip te woord, geven aan dat zij alleen maar een callcenter zijn en sturen vervolgens een bericht door. Dan gaat het mis, want er komt niet of nauwelijks reactie. Op 2 oktober jongstleden ontving ik een email dat de Ipad was verzonden, maar dat kan nooit 9 dagen duren. Sinds eind vorige week bijna dagelijks gebeld met de klantenservice, maar wederom geen reactie. In een van deze gesprekken aangegeven dat ik de order wens te annuleren, maar ook daar is geen reactie op gekomen.

De oplossing

De bestelling annuleren en een directe terugstorting van het aankoop bedrag te weten 540,- euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Playmasters.co (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen