Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): niet leveren van galaxyTab2 en niet reageren op berichten aan klantenservice

Klachtnummer
# 19167
Gebruiker
Jeroen Bos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 17-12 een samsung galaxy tab2 10.1 besteld. Direkt betaald via ideal. Het artikel zou binnen 1 tot 3 dagen verstuurd worden, want het artikel was op voorraad. Vervolgens heb ik op 20-12 een bericht gestuurd waar niet op gereageerd is. Daarna heb ik op 27-12 wederom een bericht gestuurd, ook daar is niet op gereageerd. Op de internetsite staat de status op "betaling geaccepteerd" en gebeurt er verder niets.

De oplossing

binnen 5 dagen of het artikel geleverd of het volledige bedrag terug gestort op mijn rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Playmasters.co (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen