Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Niet leveren van product en niets meer laten horen.

Anoniem

Heer, mevrouw,
Op 30 november 2012 heb ik een Samsung Galaxy Tab 2 10.1 Wifi 16GB Tablet bij u besteld met het order nummer 008996. Tot op heden heb ik niets ontvangen.
2 December 2012 heb ik u een mail gestuurd waarop ik geen antwoord heb gekregen. 5, 10 en 11 december 2012 heb ik gebeld met het nummer 0844-300008. Dit blijkt een call-center te zijn wat voor u werkt. Ook op deze telefoontjes volgt geen antwoord van uw kant.
Aangezien u op meerdere fronten in gebreken blijft (niet leveren van het bestelde, niet reageren op mail en niet reageren op telefoon) annuleer ik bij deze mijn bestelling met ordernummer 008996 en eis mijn geld terug. Het gaat om een bedrag van € 286,00. Nogmaals, ik hoef de tablet niet meer en ANNULEER de order. Mijn rekeningnummer is bij u bekend.
U heeft tot dinsdag 18 december de tijd om het geld over te maken, anders volgt er aangifte bij de politie wegens oplichting.

U heeft tot dinsdag 18 december de tijd om het bedrag van € 286,00 te retourneren, anders volgt er aangifte bij de politie wegens oplichting.

Playmasters.co (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?