Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Niet terugbetalen na annulering op 8 november 2012

Klachtnummer
# 23872
Gebruiker
P. van den Ing
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 29-10-2012 heb ik een iPhone 4S bij u besteld en betaald onder ordernummer #8635. De bestelling is door mij geannuleerd en de annulering is door u bevestigd op 8-11-2012 met de mededeling dat u het door mij overgemaakte bedrag van € 533,- binnen 30 dagen retourneert.
De door u aangehouden termijn is inmiddels ruimschoots overschreden. Ik verzoek u nogmaals via de Consumentenbond het door mij betaalde bedrag te retourneren.
Ik heb u hierover meerdere malen via verschillende kanalen benaderd.

De oplossing

Het door mij in oktober 2012 betaalde bedrag van € 533,- retourneren op mijn rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Playmasters.co (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen