Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): niets ontvangen

Klachtnummer
# 11245
Gebruiker
Marjo van den Bulk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb op 19 juli een X-Box met kinect besteld en betaald, 243 euro, tot op heden helemaal niets ontvangen. Verschillende telefoontjes gepleegd met een "callcenter', diverse mails ontvangen dat het bestelde artikel as woensdag verzonden wordt en dat ik het dan binnen 1-2 werkdagen binnen zal hebben....helaas nog steeds niets. Mail gestuurd dat ik mijn zoons geld terug wil , daar geen enkele reactie op gehad. wat kan ik hier verder aan doen... ik wil graag het geld terug waar mijn zoon van 14 heel erg hard voor gewerkt heeft, zodat hij de x-box bij een betrouwbaar bedrijf kan kopen.

De oplossing

Wat ik wil is dat mijn zoon zijn geld terug krijgt!!!!!!!!!!!!!!!

2 reacties

  1. Auteur
    Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  2. Auteur
    Marjo van den Bulk
    Datum
    ik kan nergens de reactie van playmasters op mijn klacht vinden/openen dus kan ik er ook niet mee akkoord gaan.

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen