Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Nog steeds geen geld terug

Klachtnummer
# 20440
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 januari een ipod besteld en betaald.Nooit gekregen.Klacht gepubliceerd op deze site.Het bedrijf heeft via klachtenkompas laten weten dat zij het geld terug zouden storten.Dit is nooit gebeurd!!!!Ik heb hier nu al zo ontzettend veel telefoontjes en mailtjes aan gespendeerd maar zonder resultaat.Contact krijgen is niet mogelijk.Men beloofd te reageren maar doet dit nooit.Het ergste van alles is dat het om de zuur gespaarde euro's van mijn dochter van 10 gaat!!

De oplossing

Ik wil nu echt mijn geld terug!!!!En niet binnen 5 dagen of een week,maar per direct!!

2 reacties

  1. Auteur
    Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Datum
    Beste klant,Graag ontvangen we via info@playmasters.nl uw bankgegevens om de terugbetaling te kunnen verwerken. Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,
    Anniek
    Playmasters.co - Helpdesk
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Ik heb nog steeds geen geld ontvangen.Ben het goed zat en ga over tot juridische stappen.

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen