Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): nog steeds geen geld teruggestort

Anoniem

Op 30 juli bestelde ik een iPhone bij Playmasters.co. Deze zou binnen drie werkdagen bezorgd worden. Tot twee keer toe kreeg ik een bericht dat deze was aangeboden bij Post.nl maar dit bleek niet te kloppen. Op 5 september heb ik per mail de bestelling geannuleerd. Vervolgens kreeg ik op 7 september een mail dat de order gecrediteerd was. De status op het websiteprofiel was veranderd in "terugbetaling" en staat nu na bijna twee maanden nog steeds zo. Daarna heb ik nog zes keer de helpdesk gebeld maar zij kunnen alleen een mailtje versturen en ik krijg niemand te spreken. Bovendien is er geen adres op de website aanwezig. Een malafide organisatie, dat playmasters

Zo spoedig mogelijk de 567,- terug ontvangen!

Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Geachte heer / mevrouw Biemans,Wij hebben deze order al reeds als terugbetaald staan. Wij zullen het deze week controleren met onze administratie en mocht het nog niet correct zijn terugbetaald dan wordt dat uiteraard in orde gemaakt.Onze excuses voor de vervelende situatie. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij die graag via info@playmasters.nlMet vriendelijke groet,
    Anniek
    Playmasters - Klantenservice
    Anoniem
    Nee, bedrag van 567,- is nog steeds niet terugbetaald.
    Anoniem
    Op 5 november, 10 dagen terug reageert playmaster dat het bedrag wat ik op 30 juli heb overgemaakt -voor een Iphone die niet is geleverd- is teruggestort. Het lijkt wel of dit de zoveelste tijdrek aktie is. Er werd beloofd in de reactie dat het geld binnen een week zou worden teruggestort, het is nog steeds niet binnen!!! ACTIE!!!

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?