Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Nog steeds mijn geld niet terug

Walid Hollemans

Nadat Playmasters op 25-10 via jullie heeft laten weten dat de betaling alsnog heeft plaatsgevonden en ik dacht dat het probleem was opgelost, heb ik mijn geld nog steeds niet terug. Het is nu 11-11 en het word nu toch echt eens de hoogste tijd dat ik mijn geld, na de annulering van mijn bestelling op 29-08, terug krijg.

Ik wil nu echt snel mijn geld terug. Ik heb vandaag bij de politie aangifte gedaan van oplichting.

Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Geachte heer hollemans,Wij gaan dit even voor u nakijken en zorgen dat het deze week alsnog in orde gemaakt zal worden mocht dat nog niet gedaan zijn.Met vriendelijke groet,
    Anniek
    Playmasters.co - Helpdesk
    Walid Hollemans
    Heb het geld nog steeds niet ontvangen, dit is toch niet normaal hoe jullie handelen bij Playmasters.co
    Walid Hollemans
    Het is nu meer dan twee weken geleden dat ik mijn laatste klacht heb ingediend en al 14 weken na de annulering van mijn bestelling. Playmasters.co plaatst op 19-11 een reactie dat de terugbetaling nog dezelfde week gedaan zou worden maar zoals de voorgaande keren is dat weer niet gebeurd.

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?