Opgelost door Playmasters.co (bestaat niet meer): nog steets m,n geld niet terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 14371
Gebruiker
Mervyn Oudt
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik had bij playmaster.co een product besteld (Asus Sabertooth 990FX moederbord) op datum 23-06-2012 en na lang wachten op 02-07-2012 naar mij verzonden, en het pakketje ontvangen op 04-07-2012.
Door privé omstandigheden kon ik bestelde artikel niet gebruiken, ik heb het artikel op 11-07-2012 (tijd:10:59 en54sec) bij het postkantoor afgegeven om retour te sturen, Noot!! Dus nog binnen de 14dagen die playmaster.co aangeeft om artikelen retour te sturen.
Het artikel is op 12-07-2012 afgehaald van de afhaallocatie waar ik het pakketje naar toe had gestuurd (dit kon ik zien door tracktrace van postnl).
Maar tot heden mijn geld (134,00 Euro) nog niet retour gekregen en we zijn nu ruim 63 dagen verder, en ze geven het volgende aan in hun voorwaarden (Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen),
het artikel is via internetbankieren betaald.
Ik heb bij het pakketje

De oplossing

Gewoon m,n geld terug!

4 reacties

  1. Auteur
    Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Datum
    Geachte heer Oudt,We gaan dit nakijken en waar nodig nog in orde maken.Met vriendelijke groet,
    Anniek
    Playmasters - Klantenservice
  2. Auteur
    Mervyn Oudt
    Datum
    ik wil eerst zien dat het geld op mijn bankrekening staat dan ben ik bereid dit af te handelen.
  3. Auteur
    Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Datum
    Betaling is overgeschreven.
  4. Auteur
    Mervyn Oudt
    Datum
    Ik ben blij dat ik nu eindelijk mijn geld terug heb, het heeft even geduurd maar geduld is een schone zaak.
    Alsnog bedankt voor de goede en Correcte afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mervyn Oudt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen