Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Product niet ontvangen, contact niet mogelijk met playmasters.co

Ziemowit Piasecki

Op 13 augustus heb ik een intel i7 3770K boxed besteld, volgens de website was hij op voorraad en ik zou heb binnen drie dagen binnen krijgen. Playmasters.co reageert niet op mijn berichten, toch zou ik graag willen weten of ik mijn product nog ontvang en zo ja wanneer?
Persoonlijk ben ik bang dat ik €301 kwijt ben.

Informatie over de levertijd

Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Beste klant,De bestelling zal morgen worden verzonden en u heeft deze dan uiterlijk woensdag in huis.
    Ziemowit Piasecki
    Hallo, het is vandaag woensdag en ik heb het product niet ontvangen. De status van mijn bestelling is ook nooit verandert naar "verzonden". Wat nu?
    Ziemowit Piasecki
    Op woensdag 22 aug. heb ik een mail ontvangen dat mijn bestelling verzonden is en die zou ik binnen 2 dagen krijgen, ook zou ik een email krijgen met een track and trace code. Heb geen email gekregen en ook de bestelling is niet binnen. Mijn vraag is, kan de bestelling nog snel geleverd worden? Anders wil ik mijn geld terug.
    Ziemowit Piasecki
    Een week geleden zou mijn bestelling verzonden zijn, ik heb niks ontvangen en ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben, ik zou zeer graag willen weten hoe het zit met mijn bestelling. Als hij deze week niet geleverd kan worden, dan eis ik mijn geld terug.

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?