Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Samsung Galaxy Note Tab niet ontvangen

Beste,

Maandag 3 september een order 008039 geplaatst. Betreft : Samsung Galaxy Note 10.1 16GB WiFi Zwart voor 445 €

Deze zou binnen 1-5 werkdagen bezorgd worden.
Dit is echter niet het geval. Ook is de orderstatus van 'betaling geaccepteerd' nog niet veranderd.

Kunt u mij

- Aangeven wanneer het product wordt verzonden, of al dan niet is verzonden.
- Mij van een geldig track an trace nummer voorzien.
- Vandaag contacteren voor verder afhandeling van dit probleem? En ik dan naar aanleiding van de geboden oplossing kan beslissen of ik het product nog wil ontvangen of niet.

Anthon van Es

Toon Transport

- Reactie op het bericht
- Verzenden van het product in beschermde omstandigheden
- Indien verzending niet binnen 2 werkdagen lukt, geld direct teruggestort

Anoniem
    Net ook gebeld en het callcenter aan de lijn gekregen. Deze hebben aangegeven mijn bericht door te geven en dat Playmasters.co binnen 48 contact op dient te nemen.
    Anoniem
    Reactie ontvangen per mail:De bestelling wordt momenteel voorbereid voor verzending en u zou deze
    binnen 2 werkdagen thuis moeten ontvangen. Zodra wij het
    trackingnummer ontvangen vanuit ons distributiekanaal ontvangt u deze
    per e-mail.Ik hoop dat dit het geval is, dat zou erg prettig zijn...In afwachting
    Anoniem
    Helaas nog geen trackingnummer ontvangen. Hierover een mail gestuurd.
    Anoniem
    Geven aan trackingnummer begin van de avond te ontvangen van 'leverancier' en dit dat door te geven.
    Anoniem
    Trackingnummer zoals beloofd niet ontvangen. Ik wens morgen reactie met feitelijke informatie over de bezorging.
    Anoniem
    Inmiddels een geldig trackingsnummer gehad. Bestelling zou morgen aankomen. Indien deze in goede orde is ontvangen zie ik deze klacht als afgehandeld.
    Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Reeds afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?