Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Samsung Galaxy Note Tab niet ontvangen

Klachtnummer
# 11627
Gebruiker
Anoniem
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Beste,

Maandag 3 september een order 008039 geplaatst. Betreft : Samsung Galaxy Note 10.1 16GB WiFi Zwart voor 445 €

Deze zou binnen 1-5 werkdagen bezorgd worden.
Dit is echter niet het geval. Ook is de orderstatus van 'betaling geaccepteerd' nog niet veranderd.

Kunt u mij

- Aangeven wanneer het product wordt verzonden, of al dan niet is verzonden.
- Mij van een geldig track an trace nummer voorzien.
- Vandaag contacteren voor verder afhandeling van dit probleem? En ik dan naar aanleiding van de geboden oplossing kan beslissen of ik het product nog wil ontvangen of niet.



Met vriendelijke groet,
Anthon van Es

Toon Transport

De oplossing

- Reactie op het bericht
- Verzenden van het product in beschermde omstandigheden
- Indien verzending niet binnen 2 werkdagen lukt, geld direct teruggestort

7 reacties

  1. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Net ook gebeld en het callcenter aan de lijn gekregen. Deze hebben aangegeven mijn bericht door te geven en dat Playmasters.co binnen 48 contact op dient te nemen.
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Reactie ontvangen per mail:De bestelling wordt momenteel voorbereid voor verzending en u zou deze
    binnen 2 werkdagen thuis moeten ontvangen. Zodra wij het
    trackingnummer ontvangen vanuit ons distributiekanaal ontvangt u deze
    per e-mail.Ik hoop dat dit het geval is, dat zou erg prettig zijn...In afwachting
  3. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Helaas nog geen trackingnummer ontvangen. Hierover een mail gestuurd.
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Geven aan trackingnummer begin van de avond te ontvangen van 'leverancier' en dit dat door te geven.
  5. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Trackingnummer zoals beloofd niet ontvangen. Ik wens morgen reactie met feitelijke informatie over de bezorging.
  6. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Inmiddels een geldig trackingsnummer gehad. Bestelling zou morgen aankomen. Indien deze in goede orde is ontvangen zie ik deze klacht als afgehandeld.
  7. Auteur
    Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Datum
    Reeds afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen