Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Slechte afhandeling van orders

Klachtnummer
# 22479
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 13-2-2013 een Samsung SSD drive besteld a 88,- deze factuur no. 009817 met betaal kenmerk 63724 staat op betaling geaccepteerd maar verder gebeurd er niets.
Om telefoon en of mails word inhoudelijk niet ingegaan over vragen over levering etc. nu gevraagd om de order te cancelen en het bedrag op mijn rekening 707 908 825 terug te storten maar ook daarover geen reactie. Inmiddels heb ik ook aangifte bij de politie gedaan.
Ik heb dit artikel nodig voor een nichtje waarvan ik de computer repareer en deze is dus indirect benadeeld en wil ook weten wanneer zij de computer weer terug krijgt, kortom een zeer vervelende situatie waarvan ik hoop dat er vlot wordt gewerkt aan meer duidelijkheid in deze zaak.
Met Vrg J. Hulst Bilthoven

De oplossing

Of vlot leveren of geld terug storten op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Playmasters.co (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen