Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Tablet besteld. Binnen 1 week geannuleerd. Na 2 maanden nog geen geld terug.

Monique

Op 18 januari is mijn zoon 10 geworden en hij heeft geld gespaard en ook geld voor zijn verjaardag gevraagd. Zaterdagochtend de 19e januari meteen een Samsung Tablet 10.1 besteld. Op 25 januari 2013 stond mijn bestelling op de bestelstatus nog steeds als 'betaling geaccepteerd'. Om 12.01 uur gebeld en de vraag zal door de telefoniste worden doorgegeven aan de verkoopafdeling. Om 16.15 uur wederom gebeld omdat ik nog steeds niets had gehoord. Zij wilde de vraag weer doorgeven de verkoopafdeling maar ik heb gezegd dat ik mijn bestelling wilde annuleren. Dit was geen probleem en ik zou mijn geld uiterlijk na 30 dagen op mijn rekening terug ontvangen. Ik heb dit zelf per email bevestigd maar heb sindsdien niets meer van Playmasters.co gehoord en baal verschrikkelijk. Het gaat hier om € 299,00.

Ik wil mijn geld terug

Playmasters.co (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?