Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Te lange levering wil mijn geld terug

# 20473
Anoniem

Ik heb sinds 18 januari tablet besteld samsung galaxy tab 2 10.1 wifi 16 gb. Ik zou dat binnen 1-5 werkdagen verzonden zijn wat het nog steeds niet is gedaan. Ik heb gemailt, gebeld en helpdesk proberen bereiken. Via telefonisch konden ze me niet helpen omdat ze in het gegevens konden komen. Bij mailtje wat ik binnen 48 uur zou omtvangen is ook niet gearegeerd. Via helpdesk zeiden ze dat ik op zaterdag 26 januari zou ontvangen. Op zaterdag kwam niks binnen en status staat nog steeds op betaling accepteerd. Ik heb nu zelf een samsung gehaald in de winkel. Ik wil mijn geld terug gestort krijgen op mijm rekening. Ik heb print screens en alles. In gevak dat ik aangifte ga doen bij de politie en kamer van koophandel als ik mijn geld niet terugkrijg.

V.G

Ik wil mijn geld terug niks anders

Geld terugstorten op mijn rekening

Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Graag ontvangen we uw ordernummer en rekeninggegevens via info@playmasters.nl om het verder af te handelen.Alvast bedankt.
    Anoniem
    Ik heb in mijn klacht nu alles vermeld ordernummer en bankrekening adres en mijn naam.Met vriendelijke groet,
    V.G
    Anoniem
    En heb via email verstuurd de gegevens naar info@playmasters.nl
    Anoniem
    Ik wil mijn geld uiteraard eind van deze week op mijn bank terug gestort hebben anders ga ik aangifte doen
    Anoniem
    Kreeg ik pas gisteren email van playmasters dat ik annuleren wou maar dat ik geen annuleringsbrief had gestuurd terwijl, ik heb nog 3 mails gestuurd met allen 3 bevestiging dat aangekomen is. Ik heb erna nog een brief gestuurd met bewijs van bevestiging van vorige brief annulering

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?