Opgelost door Playmasters.co (bestaat niet meer): te lange levertijd van mijn tv

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 10721
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 13-08-2012 een Samsung 40es6100 online besteld bij playmasters.co. Hierbij had ik het geld via ideal overgeschreven. Ik heb hem nu 22-08-2012 nog steeds niet ontvangen. Ik heb eerder met de online chat gesproken op playmasters.co. Daar werd mij verteld dat de tv vorige week vrijdag 17-08-2012 binnen zouden komen, zou worden verzonden en zaterdag/maandag/dinsdag bij mij aan zou komen. Dit terwijl de tv 'op voorraad' stond op de playmasters.co website en dus eigenlijk direct verzonden had moeten worden. Hij is nu nog niet binnen. Ik ben ook niet geïnformeerd door playmasters.co over deze vertraging. Verdere online contact lukte niet. Telefonisch kreeg ik geen informatie. Ik zou de tv graag nog binnen 6 dagen binnen krijgen (dus tot 29-08-2012). Anders annuleer ik de bestelling en verwacht ik dat het geld binnen 7 dagen is teruggestort (dus uiterlijk 04-09-2012). Ik ben van mening dat ik playmasters.co hiermee genoeg tijd geef om het product te leveren/ geld terug te storten.

De oplossing

Het product of het geld terug binnen de gestelden termijnen.

2 reacties

  1. Auteur
    Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Datum
    Beste klant,Onze excuses voor de vertraging van de levering. De zending zal morgen worden verwerkt en verzonden en u zou de bestelde televisie uiterlijk a.s. zaterdag moeten ontvangen.U ontvangt los nog van ons een tweetal notificaties; voorbereiden voor verzending en een verzendbevestiging.Nogmaals onze excuses voor de vertraging en wij hopen het zo toch nog goed te hebben afgehandeld.Met vriendelijke groet,
    Anniek
    Playmasters.co - Helpdesk
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    De tv is deze week vrijdag nog aangekomen alleen jammer dat het via klachtenkompas moest en niet via de mail of de telefoon. Verder ben ik nu tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen