Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Terugbetaling na annulering

Klachtnummer
# 21504
Gebruiker
Evert de Kok
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Galaxy Tab afbesteld op 9 januari, order nummer #9420
Annulering bevestigd door Playmasters.co. Terugbetaling is toegezegd.
Terugbetaling heeft tot op heden niet plaatsgevonden (12 februari).
Wettelijke termijn is 30 dagen, deze is overschreden...
Volgens mij wordt hier de wet overtreden ?

De oplossing

Terugbetaling, zo snel mogelijk.....

Playmasters is in overtreding van de wet door niet binnen de wettelijke termijn het bedrag terug te storten.

2 reacties

  1. Auteur
    Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Datum
    Terugbetaling is vandaag verwerkt na uw verzoek in de chat.
  2. Auteur
    Evert de Kok
    Datum
    Mooi dat u de status op "terugbetaling" hebt gezet en dat u vermeld dat deze op 12-02 is verwerkt,,,,,,,,
    maar waar blijft dan het bedrag, dat nog steeds niet op mijn rekening staat ? (17-02)

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen