Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Terugstorten van geld na het retourneren

Petra

In juli 2012 heb ik een Samsung Tab2 10.1 besteld via Playmasters (order 7364). Het was een kado voor mijn vriend, maar ze kwamen de beloofde levertijd niet na en ik heb de order geannuleerd . Dit is niet juist verwerkt, dus toch de Tab 2 na een paar weken gekregen. Deze heb ik weer retour gestuurd, omdat ik de Tab2 inmiddels ergens anders gekocht had. Op 13 augustus heb ik de Tab2 teruggestuurd, maar tot op heden heb ik het geld nog niet ontvangen. Inmiddels heb ik er zelf een aantal keer achteraan moeten bellen en dan wordt er gezegd dat er binnen 48 uur contact met mij opgenomen gaat worden. Wat dan ook niet gebeurd. Al met al een zeer slechte klantenservice en ik wil z.s.m. mijn geld terug.

Z.s.m. het bedrag retour op mijn rekening!

Playmasters.co (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Petra
    Uiteindelijk wel het geld op m'n rekening gekregen, maar dat heeft heel wat mailtjes en telefoontjes van mijn kant gekost en dit hoort niet zo te zijn.

Petra

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?