Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Twee ipod touch 5 besteld twv 595 eur. Geen levering, geen contact.

# 21935
Anoniem

Ik heb op 02. Feb 2013 twee apple ipod touch 5de generatie besteld twv in totaal 595 eur voor de verjaardag van mn zoon en dochter 12 febr. Toen er op 8 feb nog geen bericht was contact gezocht via info@playmasters.co. Geen reactie. 10 febr contact gezocht via 0844300008. Dit callcenter kon alleen boodschap aannemen. Order geannuleerd. Aangegeven werd dat er binnen 48 uur bevestiging plaats zou vinden en het geld teruggestort zou worden. Tot op heden niets gehoord. Ordernummer op factuur #009699 ordernummer op betalingsoverzicht van de bank order 62250.

Onmiddelijk terugstorten €590 op 676865453 tnv r.middendorp bv capelle aan den ijssel.

Playmasters.co (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?