Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Wacht al vanaf december op mijn geld na een annulering

HoukesML

Via de website van Playmasters.co heb ik op 20 december 2012 een Samsung Galaxy Tab 2 10.1 aangeschaft. Omdat het te lang duurde voordat ik het in mijn bezit zou krijgen, heb ik de order op 27 december 2012 geannuleerd. Hiervan heb ik ook een bevestiging gekregen. Echter, na talloze telefoontjes en mailtjes later, heb ik nog steeds niet mijn geld terug. Tevens is er nooit openheid van zaken gegeven betreffende het proces. Aan de telefoon werd mij verteld dat men als een extern call center is ingehuurd en alleen berichten kunnen aannemen en doorsturen. Via de mail heb ik nooit een antwoord gekregen, zelfs niet een ontvangstbevestiging van mijn mail. Na de uitzending van Tros Radar heb ik nogmaals een mail gestuurd met het dringende verzoek het openstaande bedrag van €297,- zo spoedig mogelijk over te maken.

Graag zou ik het betaalde bedrag teruggestort willen krijgen. Indien wordt voorgesteld om het product te leveren, ga ik alleen akkoord indien een betere tablet beschikbaar is. Bijvoorbeeld de Apple iPad WiFi 16 GB Zwart met Retina display (9.7 inch) of de Samsung Galaxy Note 10.1 WiFi + 3G Pearl Grey.

Playmasters.co (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?