Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): wel betaling; géén levering

hans van Usen

28/9/2012 een I-Pad on line besteld bij Playmasters.co en betaald. Levering met een paar werkdagen, het is inmiddels 6/11/2012, nog niets geleverd. Na 30 dagen, 29/10 aangetekende brief verzonden met verzoek van ontbinding overeenkomst wegens niet levering en verzoek van terugstorten van mijn geld 352,00 Euro. In de tussentijd zo nu en dan gebeld en schriftelijk contact gehad. Er wordt véél beloofd
08/10/2012 bericht gekregen dat de I-Pad de volgende dag verstuurd zou worden, met vr. groet Anniek van Playmasters.
Tot op heden nog steeds niets ontvangen, ik hoop het nog te ontvangen, 352,00 Euro is voor mij veel geld !
Vandaag weer geprobeerd om Playmasters te bellen, is het nummer weer niet in gebruik.

Wie kan mij verder helpen ???????

Mijn aankoopbedrag a 352,00 terugstorten of de I-pad leveren

Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Geachte heer / mevrouw,In het leverproces blijkt er het e.e.a. fout te zijn gegaan waardoor de zending teruggegaan is naar onze leverancier. Deze heeft hier bij ons echter geen melding van gemaakt waardoor er geen duidelijkheid is ontstaan betreffende de status van de zending.Wij gaan de leverancier vragen deze bestelling deze week opnieuw uit te leveren. Onze excuses voor de vervelende situatie en hopen zo toch nog een goede oplossing te bieden.
    hans van Usen
    Gelukkig en opgelucht, zijn de juiste woorden.
    Ik kan er haast niet op wachten, ik zie uit naar mijn bestelling.
    19 November j.l. schreef Playmasters.co het onderstaande:
    Het is nu 27 November, nog niets vernomen van Playmasters.co.
    Is het nou zo moeilijk om een opdracht uit te voeren ?
    Schiet op en verstuur mijn I-Pad, ik zit er echt op te wachten!!!!!!!!

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?