Klacht Playmobil: Bij Playmobil.nl een Rangerpost besteld, betaling gedaan en nooit een aflevering ontvangen.

Klachtnummer
# 387645
Gebruiker
G.van Oorschot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 26 augustus een Rangerpost voor gewonde dieren besteld t.w.v. € 34,99 via de website. Na dat het bedrag was afgeschreven via de bank, kreeg ik een foutmelding op de site. Ik heb nooit een bevestiging ontvangen en er is niets afgeleverd.
Ik heb de hele week gebeld naar het bedrijf via een 0900-nummer en naar nummers in Belgie, maar de nummers zijn niet in bedrijf. Via de site en via Facebook diverse mails en berichten gestuurd, maar ook nu geen reactie. Uiteindelijk het bedrijf in Duitsland gebeld, maar zij weten niets en sturen me weer terug naar het contactadres in Belgie.
Vandaag weer gebeld, maar ook nu wordt niet opgenomen.

De oplossing

Ik wil dat Playmobil het artikel levert.
En ik wil dat het bedrijf beter bereikbaar is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Playmobil hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Playmobil?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen