Klacht Playmobil: Geen bestelling gekregen en klantenservice neemt de telefoon niet op

Klachtnummer
# 347296
Gebruiker
E. Vonk Noordegraaf
Datum
0 reacties

Details

De klacht

wachten al 2 weken op bestelling die de kinderen met hun zakcentjes bij elkaar hebben gespaard. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Meerdere nummers gebeld maar ik krijg niemand aan de lijn omdat er niemand is!!!! ( en gebeld binnen hun kantooruren!)Mail of facebook wordt ook niet op gereageerd. Ze lijken wel failliet! Ik vind het niet normaal dat zo'n bedrijf geen eens een klantenservice heeft maar een nepservice!!

De oplossing

Mijn bestelling opsturen en een klantenservice hebben waarbij echt iemand de telefoon op neemt!!wees bereikbaar voor klanten!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Playmobil hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Playmobil?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen