Klacht Playmobil: Ontbrekend onderdeel bij Playmobil Autogarage 70202

Klachtnummer
# 422390
Gebruiker
speedy-5
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zoontje heeft als Sinterklaascadeau de Playmobil Autogarage 70202 gekregen. Hier zit een rode cabrio auto bij, alleen ontbrak hier het voorruit (nr. 30225322 Cabrio 10-Frontscheibe).

Ik heb Playmobil hier op 8 december 2019, 7 januari 2020, 21 januari 2020 en 05 februari 2020 over gemaild, maar nog steeds geen antwoordreactie op gekregen. Als ik op de Facebook pagina van Playmobil kijk, zie ik dat ik niet de enige ben met dit probleem.

De oplossing

Wanneer ik een reactie van Playmobil mag ontvangen waarin ze aangeven het ontbrekende onderdeel toe te willen sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Playmobil hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Playmobil?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen