Klacht PlayStation Network: Annulering product

Klachtnummer
# 183108
Gebruiker
Zilvus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een verkeerde aankoop gedaan, waarbij ik een product (online) heb gekocht maar niet kan gebruiken. Binnen 14 dagen kun je dit aangeven, en is annuleren mogelijk. Nu wordt er gezegd dat er binnen 24 uur een reactie wordt gestuurd op een bericht.

Inmiddels heb ik een bericht gestuurd en langer dan 24 uur moeten wachten. Hierbij werd om informatie gevraagd die ik al heb gegeven. Nu heb ik netjes wederom op het bericht een antwoord gegeven met de "benodigde" informatie, maar ruim 48 uur verder heb ik nog altijd niets vernomen.

Graag actie voor deze "14 dagen" om zijn... de belofte van een reactie binnen 24 uur is dus ook absoluut nietszeggend blijkbaar.

De oplossing

Een refund van het bedrag wat ook gewoon mogelijk is gezien de voorwaarden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties