Klacht PlayStation Network: Bedrag dubbel afgeschreven door foutmelding op PS4

# 192251
Paul Schokker

afgelopen week heb ik voor het spel GTA 5 een shark card aangeschaft, deze kaart voorziet mij van ingame geld zodat ik verschillende items kan aankopen in het spel zelf.
Ik koos ervoor om de duurste shark card aan te schaffen t.w.v. €74.99.
Bij betaling middels paypal kreeg ik de melding dat mijn betaling was mislukt doordat er 'onderhoud' aan de gang was. Prima dacht ik, probeer het opnieuw en dit keer lukte de betaling wel.

Tot mijn verbazing is nu tweemaal €74.99 afgeschreven via paypal.
Ik heb mij al gericht tot Rockstar Support (verantwoordelijk voor het spel GTA5) zij verwijzen mij door naar Sony Playstation omdat ik met hen de betaling ben aangegaan.

Sony Playstation is onmogelijk bereikbaar, mail wordt niet beantwoord, heb gister al ruim 10 minuten in de wacht gestaan en op het moment van typen sta ik ook alweer 17 minuten in de wacht. Er wordt niet gereageerd en ik wordt nu de dupe van een foutmelding in het systeem.

Door een bericht uit te zenden dat jullie 'onderhoud' plegen en daardoor mijn betaling is mislukt en toch het bedrag afschrijven eis ik nu gewoon 1x de waarde van een megalodon shark card terug.
Ik zie dan ook graag €74,99 teruggestort worden op mijn (paypal) rekening, gezien mijn intentie was om slechts eenmaal deze aankoop te doen en niet twee keer.

Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over PlayStation Network?