Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht PlayStation Network: Beloofde korting niet gekregen en totaal geen coulance
Details
Klacht
Een maand geleden heb ik een mail gekregen van Playstation dat mijn Playstation Plus eind november zou komen te vervallen.In de mail stond dat hij automatisch verlengd zou worden en dat ik een hele mooie korting zou krijgen van liefst 33%. (In mijn Playstation account stond dezelfde korting)
In dezelfde mail stond dat als ik hier tevreden mee was ik helemaal niks hoefde te doen.
Uiteindelijk heeft Playstation mijn abonnement helemaal niet verlengd. Ik heb gelijk gebeld en de mail met korting werd afgedaan als ‘een foutje’.
Toen heb ik gezegd dat ik door hun toedoen nu ook de Black Friday actie heb misgelopen, die ik anders natuurlijk vorige week gewoon had gepakt, maar ook hier zegr Playstation dat dat niet gaat.
Ze geven toe dat ze een fout hebben gemaakt maar coulance om de klant tegemoet te komen kennen ze niet en daardoor moet ik door een fout buiten mijn schuld nu de volle prijs betalen.
Gewenste oplossing
Ik zou het niet meer dan netjes vinden als Playstation mij minimaal de Black Friday korting aanbiedt van 25%.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.