Klacht PlayStation Network: Geen gehoor klantenservice en bestelling wordt niet verwerkt

Klachtnummer
# 648731
Gebruiker
Potjandorie#6969
Datum
0 reacties

Details

Klacht

afgelopen vrijdagochtend een PS5 besteld, volgens de site zou deze bestelling nog voor 1600 verwerkt moeten worden. Nu begrijp ik dat het weekend er tussen heeft gezeten.
maar het is nu dinsdag en heb nog steeds geen mail ontvangen met een track en trace. tevens had ik extra kosten betaald voor de Express levering. maar deze 2 werkdagen zijn nu toch echt al verstreken.
Daarnaast geeft de telefonische klantenservice geen gehoor en werkt de online chat niet.

Het grappige eraan is dat een vriend van mij binnen hetzelfde half uur dezelfde bestelling heeft geplaatst voor zichzelf alleen dan zonder de Express levering. die krijgt vervolgens op de maandag wel netjes een track en trace via de mail en kan hem vandaag (woensdag) thuis verwachten..

schandelijk dat zon groot bedrijf als Playstation zo'n belabberde klantenservice heeft..

Gewenste oplossing

Restitutie op de gemaakte kosten van de Express levering.
Excuses voor de enorm slechte bereikbaarheid en klantenservice.
Snelle levering van mijn bestelling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PlayStation Network?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen