Klacht PlayStation Network: Geld afgeschreven maar niet op me portemonnee gezet

Klachtnummer
# 684475
Gebruiker
Brion138
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik wou 8,99 toevoegen aan me portemonnee via iDeal op mijn PlayStation 4 nu is er wel geld afgeschreven van mijn bankrekening maar niet op me portemonnee gezet ik zou graag willen dat dit recht word getrokken!!

Gewenste oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PlayStation Network?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen