Klacht PlayStation Network: Geld kwijt

Klachtnummer
# 337024
Gebruiker
GroeneKat#280
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik belde naar playstation ik zat 16 minuten in de wacht en toen nam iemand op maar hij negeerde mij en hing weer ol nu ben ik meer dan 16 euro kwijt aan bellen

De oplossing

Zorgen dat ik mijn geld terug krijg

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PlayStation Network?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen