Klacht PlayStation Network: Niet leveren en niet communiceren.

Klachtnummer
# 640751
Gebruiker
Bennie972
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestelling een maand geleden geplaatst. Nooit geleverd. Enige methode tot communicatie is via chat op site. Uren wachten om vervolgens een disconnect te krijgen. Geen reactie op post of e-mail (via omwegen verkregen). Uiteindelijk geruisloos een restitutie. Ik had liever de producten ontvangen, maar Sony wil zijn aanbiedingen tijdens Black Friday blijkbaar niet honoreren.
In mijn ogen waardeloos platform om hardware op te kopen. Geen PlayStation hardware meer voor mij dus.

Gewenste oplossing

Stuur mij gewoon wat ik besteld heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PlayStation Network?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen