Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht PlayStation Network: Nieuwe PlayStation 5 is én fabrique geblokkeerd.
Details
Klacht
Ik heb een nieuwe Ps 5 gekocht bij PlayStation Direct. Na aansluiten blijkt de console geblokkeerd te zijn. Ik krijg een bepaalde foutcode. De telefonische Klantenservice verwijst naar chat en andersom. Inmiddels 7 weken niet kunnen spelen op een duur console. Ik heb uren en uren in de wacht gestaan en ik heb meerdere e-mails gestuurd. Er is door PS toegezegd dat de blokkering eraf gehaald gaat worden echter is dit inmiddels 3 weken geleden. Echt schandalig hoe dit bedrijf met z’n trouwe klanten omgaat. Ik baal als een stekker!Gewenste oplossing
De blokkering moet van m’n console.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.