Klacht PlayStation Network: Nieuwe PlayStation 5 is én fabrique geblokkeerd.

Klachtnummer
# 634544
Gebruiker
Fdb 007
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een nieuwe Ps 5 gekocht bij PlayStation Direct. Na aansluiten blijkt de console geblokkeerd te zijn. Ik krijg een bepaalde foutcode. De telefonische Klantenservice verwijst naar chat en andersom. Inmiddels 7 weken niet kunnen spelen op een duur console. Ik heb uren en uren in de wacht gestaan en ik heb meerdere e-mails gestuurd. Er is door PS toegezegd dat de blokkering eraf gehaald gaat worden echter is dit inmiddels 3 weken geleden. Echt schandalig hoe dit bedrijf met z’n trouwe klanten omgaat. Ik baal als een stekker!

Gewenste oplossing

De blokkering moet van m’n console.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PlayStation Network?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen