Klacht PlayStation Network: Onterecht betaald voor Playstation Plus

Rone

Jammer dat ik nu zie dat Sony hier inactief is. Het heeft waarschijnlijk weinig zin om hier een klacht te plaatsen, maar laat ik het toch maar proberen.

Een paar dagen geleden kwam ik erachter dat ik heb betaald voor een 3 maanden Plus lidmaatschap. Dit is helaas meer dan een jaar geleden gebeurd. Waarom ik er nu pas achter kom is omdat mijn playstation account gekoppeld is aan een email adres dat ik bijna nooit gebruik. Hoe dan ook, dat ik heb betaald voor een Plus lidmaatschap heb ik nooit gewild. Sterker nog, in de tijd dat mijn Plus lidmaatschap van een jaar afliep heb ik er alles aan gedaan om te voorkomen dat Sony dit lidmaatschap automatisch kon verlengen. Ik kan me nog goed herinneren dat ik op de PS4 meerdere keren bepaalde stappen moest ondernemen om dit voor elkaar te krijgen. Zeer klantonvriendelijk vond ik dit proces. En toch, na alle inspanningen en frustraties, hebben ze geld van mijn saldo afgehaald om het lidmaatschap te verlengen. Ik had blijkbaar genoeg geld om in ieder geval een 3 maanden abonnement te kunnen betalen, wat overigens zeer onvoordelig is. Jammer. Heb er ook nooit gebruik van gemaakt. Dit kan Sony vast achterhalen.

Ik heb twee dagen geleden iemand gesproken van Sony Playstation, maar deze man die ik aan de lijn had wilde niets voor mij doen. Toch hoop ik op een oplossing. Ik begrijp dat het lang geleden is, maar hoe je het ook wendt of keert ik heb betaald voor iets dat ik niet wilde en waar ik ook geen gebruik van heb gemaakt.

Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over PlayStation Network?