Klacht PlayStation Network: Ontkoppelen verificatiecode van account omdat Tele2 niet doorzet

Klachtnummer
# 324545
Gebruiker
Miranda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds twee weken wordt door PlayStation aan het ontkoppelen van verificatiecode aan mijn account. Tijdens elk telefoongesprek waarbij we nu 5 keer hebben gebeld telkens 20 a 30 minuten in de wacht hebben gezeten kan Jeroen van PlayStation - krijg geen achternaam - want ik werk voor PlayStation - mij niet zeggen wanneer het probleem is opgelost. Ik zal deze klacht ook gaan melden op diverse social media. Ben het wachten echt meer dan zat!

De oplossing

Verificatiecode loskoppelen opdat er gespeeld kan worden op bet account. Er is nu al twee weken niet gespeeld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PlayStation Network?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen