Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht PlayStation Network: Opgelicht door Playstation
Details
Klacht
Opgelicht door Playstation. Bij het aangaan voor een proefabonnement voor twee weken hebben we de automatische verlenging heel erg zeker weten uitgezet (vinkje weggehaald bij automatische verlenging), toch is er twee keer abonnementsgeld afgeschreven. Na klagen 1x keer gerestitueerd gekregen. Op de vraag waarom niet gewoon beide keren krijg ik als antwoord dat de 14 dagen termijn verstreken was en dat ze voor mijn veiligheid mijn visakaart afgekoppeld hebben.Dus zij hebben voor MIJN veiligheid mijn kaart afgekoppeld tegen HUN onveiligheid. En dat kan gewoon?
Gewenste oplossing
Me het volledige bedrag restitueert in plaats van de helft zoals ze nu gedaan hebben.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.