Klacht PlayStation Network: Playstation Network innen wel geld maar leveren geen diensten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 645270
Gebruiker
Ivan07
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geld toegevoegd in m'n portemonnee via PlayStationNetwork via Worldpay UK Ltd.
Doodleuk het bedrag van 19,99 geïnd maar niet verwerkt in mijn portemonnee. Geen klantenservice te vinden....

Gewenste oplossing

Geld terugstorten of het bedrag toevoegen in de PS store. Anderzijds het onderling oplossen met Worldpay UK Ltd.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over PlayStation Network?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen