Klacht PlayStation Network: PlayStation niet Empathisch

Klachtnummer
# 651580
Gebruiker
Arianne52
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn zoon werd jarig kreeg geld voor zijn verjaardag en wilde een spel kopen op de site van PlayStation en had gekozen voor het spel Rust.
Nadat we het spel hadden gekocht en hadden gedownload kwamen we er achter dat je PlayStation plus moet hebben en dus het spel niet kan spelen helaas. Na contact te hebben gehad met PlayStation waren ze niet erg meelevend en was het advies om PlayStation plus te kopen voor 8.99 en dan kan je het spel spelen voor een maand, en omdat het spel al was gedownload konden ze het geld niet terug betalen?
Nu hebben we dus niks geen spel van 50,- euro en 50,- euro zijn we kwijt zoon erg teleurgesteld. Helaas geen empathie vanuit PlayStation.
Helaas zijn ze per mail niet bereikbaar alleen per telefoon.

Gewenste oplossing

Wil graag het geld terug ontvangen en een ander spel kopen
waar hij wel wat aan heeft en geen 8.99 hoeft te betalen voor PlayStation plus

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PlayStation Network?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen