Klacht PlayStation Network: Playstation weigert om het geld uit mijn online portemonnee terug te betalen.

Klachtnummer
# 344721
Gebruiker
AchtsteKlokje#968
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het invoeren van een KPN voucher voor 12 maanden gratis PS Plus abonnement, gebeurde er niets. ik dacht daarom dat ik misschien eerst geld in mijn portemonnee moest zetten dus heb dat gedaan. Voor ik het wist had ik echter een 2e aankoop gedaan. Hierna stond er plots 2x een 12 maanden abonnement op mijn account.

Na contact met Playstation is 1 van die abonnementen verwijderd en mijn geld teruggestort naar mijn PS portemonnee. ik wil echter het geld (60 euro) terug hebben op mijn eigen bankaccount. Playstation weigert dit te doen. Ik kan nu alleen aankopen bij hen doen terwijl ik dat helemaal niet (meer) wil.

De oplossing

ik wil dat Playstation het bedrag dat ik nu in mijn PS portemonnee heb staan (en er alleen in heb gezet vanwege een fout met de voucher) terug stort op mijn bankrekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PlayStation Network?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen