Klacht PlayStation Network: Schandalige service!

Klachtnummer
# 660306
Gebruiker
Roxannevz
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik vind het werkelijk waar schandalig hoe jullie met trouwe klanten omgaan. Ten eerste bieden jullie de service om via paypal te kunnen betalen maar op het moment als het fout gaat, daarin niets kunnen inzien wegens deze betaalmethode. Deze info waarin je dus kort gezegd: de lul bent, staat nergens duidelijk aangegeven. Ik heb een godsvermogen aan aankopen gedaan via mijn account en dat is nu in 1 klap weg zonder dat ik weet waarom dit is. Zonder kenbaarheid. Jarenlang trouwe klant, met zeker wel maandelijkse aankopen inclusief abonnementskosten … zomaar down the drain! Ronduit belachelijk en eerlijk, totaal beduusd van deze situatie.

Als dit echt de weg is dat jullie zo omgaan met klanten, schaam je diep. Ik ga mijn advocaat hierover informeren en kijken wat voor sancties getroffen kunnen worden om al mijn geld terug te krijgen door jullie nalatigheid.

Mensen, echt bedankt voor de kut service! Goed genoeg om geld te spenderen maar nul hulp op moment als het misgaat.

Gewenste oplossing

Heropenen van account

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PlayStation Network?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen