Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht PlayStation Network: Schandalige service!
Details
Klacht
Ik vind het werkelijk waar schandalig hoe jullie met trouwe klanten omgaan. Ten eerste bieden jullie de service om via paypal te kunnen betalen maar op het moment als het fout gaat, daarin niets kunnen inzien wegens deze betaalmethode. Deze info waarin je dus kort gezegd: de lul bent, staat nergens duidelijk aangegeven. Ik heb een godsvermogen aan aankopen gedaan via mijn account en dat is nu in 1 klap weg zonder dat ik weet waarom dit is. Zonder kenbaarheid. Jarenlang trouwe klant, met zeker wel maandelijkse aankopen inclusief abonnementskosten … zomaar down the drain! Ronduit belachelijk en eerlijk, totaal beduusd van deze situatie.Als dit echt de weg is dat jullie zo omgaan met klanten, schaam je diep. Ik ga mijn advocaat hierover informeren en kijken wat voor sancties getroffen kunnen worden om al mijn geld terug te krijgen door jullie nalatigheid.
Mensen, echt bedankt voor de kut service! Goed genoeg om geld te spenderen maar nul hulp op moment als het misgaat.
Gewenste oplossing
Heropenen van accountBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.