Klacht PlayStation Network: Spel loopt vast

Klachtnummer
# 567428
Gebruiker
MOrenO_4002
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sackboy adventure aangeschaft online via de playstation store maar het spel loopt vast na 18% te hebben gespeeld. Heb alles geprobeerd, opnieuw opstarten, data verwijderd en opnieuw gedownload, systeem update was in orde. Niets lijkt te werken.

De oplossing

Het spel weer laten werken zodat we kunnen spelen, als dat niet lukt wil ik mijn 40 euro terug zodat ik het spel op disc kan kopen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PlayStation Network?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen