Klacht PlayStation Network: Te erg aan t boekje houden.

Klachtnummer
# 365970
Gebruiker
Sanderpass
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb gebeld, live chat en van alles gedaan om mijn playstation 3 account naar playstation 4 te krijgen. Ik was slechts mn wachtwoord vergeten. Ik had andere manieren voorgeschoteld om te bewijzen dat t mijn account was. Maar ze hielden zich te erg aan t boekje. Ik moest transacties en van alles naar voren halen alsof ik met de belasting bezig ben. Ooit was t slechts je mail en geboortedatum. Nu is t veel te ingewikkeld. Ik heb trouwens nog steeds dat account niet, omdat ik geen transacties naar voren kan halen. Terwijl mn transacties niet eens terug gaan naar 2014.

De oplossing

Meer uitzonderingen. Ik snap t wegens veiligheidsredenen, maar als ik een manier heb om te bewijzen dat t mijn account is vind ik dat ze t moeten proberen. T stond niet in de regels dus ik mocht mn account niet terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PlayStation Network?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen