Klacht PlayStation Network: Te erg aan t boekje houden.

Sanderpass

Heb gebeld, live chat en van alles gedaan om mijn playstation 3 account naar playstation 4 te krijgen. Ik was slechts mn wachtwoord vergeten. Ik had andere manieren voorgeschoteld om te bewijzen dat t mijn account was. Maar ze hielden zich te erg aan t boekje. Ik moest transacties en van alles naar voren halen alsof ik met de belasting bezig ben. Ooit was t slechts je mail en geboortedatum. Nu is t veel te ingewikkeld. Ik heb trouwens nog steeds dat account niet, omdat ik geen transacties naar voren kan halen. Terwijl mn transacties niet eens terug gaan naar 2014.

Meer uitzonderingen. Ik snap t wegens veiligheidsredenen, maar als ik een manier heb om te bewijzen dat t mijn account is vind ik dat ze t moeten proberen. T stond niet in de regels dus ik mocht mn account niet terug.

Wij vinden dat PlayStation Network hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over PlayStation Network?